You can find me on a table full of vodka and tequila

Det absolut värsta jag vet är att packa. Tänk om man glömmer någonting. Helst av allt skulle jag vilja hyra en flyttbil och ta med mig största delen utav hemmet. Allt är ju nödvändigt att ta med. Det finns en anledning till att jag alltid får betala övervikt för min väska när jag är ute och reser, och trots det så har jag alltid lyckats glömma någonting. Hur sugit är inte det?

Ja juste. Imorgon är det dags för sälen!!!!! Det är därför jag packar . . Så nu vet ni det!

Längtar verkligen tills min fot blir bättre så jag kan börja leva mitt liv igen. Jag kan inte identifiera mig med det liv jag lever nu. Den som alltid måste låta andra göra saker åt mig, träna på handikappsmaskinerna, fullständigt ospontan. Jag är en crazy partypingla som man kan ringa vilken tid som helst på dygnet och göra allt möjligt med. Jag älskar spontanitet, jag älskar HÅRD träning! Jag älskar att ha kroppen med mig! Tänk vad lätt livet kommer bli när foten har läkt.

Insåg nu när jag läste min vän Lindas blogg att hon snart kommer tillbaka till Stockholm! För drygt 3 år sen var jag helt förstörd över att min fina vän skulle lämna mig för livet i Göteborg. Känns som tiden bara flugit iväg. Likaså vår vänskap. Långdistansförhållanden och vänskap håller inte i längden, och jag märker hur mycket vi har glidit ifrån varandra. Men nu ska hon tillbaka och nu kommer hon inte längre undan!

Nu måste jag skita.


Kommentarer
Postat av: Skitungen som bor i göteborg!

hahah!



Men har man en stark vänskap så klarar den av att man glider ifrån varandra för att sedan växa ihop igen starkare! Längtar tills jag kan ringa till dig för att veta att du är hos mig på 10 min;)

2011-01-15 @ 20:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0