Viktig skit.

Är jag död nu igen eller? Har NOLL motivation. Vill jag verkligen det här? Tänk om jag spenderar 3,5 år och tusentals kronor på något jag inte vill till 100%. Tänk om jag blir en såndär bitter människa som tycker allt är tråkigt och börjar gnälla på andra. Det vore katastofalt. Riktigt . . .BAJS! (Jo, jag passar nog som förskollärare).

Anyhow. Hade något jag verkligen ville berätta, fick eld i röven av det eftersom det var så viktigt att få säga. Så när jag ska börja skriva så är det totally blanc. Kanske inte var så viktigt ändå. Men det var ju det. Fuck.

Var i Malmö i fredags. Förutom att vi blev fast i Alvesta, fick ta ersättningsbuss och att vi blev 3 timmar sena så gick det bra. TYVÄRR så är operationen ytterligare framflyttad till den 28:e mars. Men då SKA det bli av. Finns inget annat. Det bara SKA.

Nu ska jag stupa i soffan innan det är dags för träning. Är helt slut efter praktiken. Har ingen ork till någonting.

Cheers.


Kommentarer
Postat av: Micaela

Hej! Snubblade in på din blogg av en slump och blev lite nyfiken :) vad bestämde du dig för för storlek? är det citadellkliniken i malmö du menar?

Jag är själv inne på samma spår med bröstförstoring.

Kram på dig

2010-11-07 @ 13:28:25
Postat av: Caroline

2010-11-09 @ 16:43:16
URL: http://bellevue.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej Micaela.



Ja, det är citadellkliniken i Malmö som jag ska operera mig på. Förhoppningsvis den 28:e mars.



Det vi har kommit fram till nu är 500 cc högprofil, men det kommer förmodligen att ändras. Vad är du inne på för storlek?



Kram

2010-11-09 @ 16:45:10
URL: http://bellevue.blogg.se/
Postat av: Micaela

OK. Jag var där på konsultation hos Dr Cosmo för drygt en vecka sen och han tyckte en 380 cc moderate plus skulle passa mig.

"Det kommer förmodligen ändras" - ??

Kram

2010-11-29 @ 01:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0