Made up my mind

Tror jag har bestämt mig nu. Blir nog faktiskt USA istället. Australien hade varit en grym erfarenhet med underbara ständer och ljusblått vatten. MEN, Australien är även reptilernas land, vilket är min största fobi här i livet. Dessutom är jag livrädd för vatten, vågar knappt bada här i Sverige liksom.

Jag har inte bestämt hur länge jag vill vara borta än. minimum för att få ut csn är 13 veckor. Allt blir så mycket mer komplicerat när man har pojkvän. Hade jag varit singel hade jag nog kört ett år som utbytesstudent, men nu har jag hittat min man som jag vill spendera resten av livet med. 6 månader, där går nog min gräns!

Nu är bara frågan. Vart i USA? Kalifornien, San Diego, Los Angeles . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0