Flytta fram op:en?

Tror jag har bestämt mig för att flytta fram operationen till december istället. Ska ringa och prata med dem nu på måndag och se vad dem tycker, men personligen tror jag det är bäst så. Dels för att Dr.Cosmo ville lägga till ett lyft också för att få den fina formen och det kommer då kosta 10.000 mer än planerat. Dessutom berättade jag om mina planer på att gå ner massa i vikt innan, och det har ju betydelse för hur breda implantat man ska välja. Så för att vara säker på att jag ska hinna gå ner till min målvikt (man ska aldrig stressa på en viktnedgång, då går man bara upp allt igen) så kanske det ändå är bäst att ta det i december.

Då har man ju tid till att verkligen vila ut och återhämta sig, och inte känna stressen för att komma tillbaka till skolan.

Låter inte det vettigt?

Kommentarer
Postat av: Elina

Det låter mycket vettigt! Några månader hit eller dit spelar ingen roll eftersom det handlar om hela livet :)

Tack för dina fina ord! <3

2010-05-29 @ 17:59:04
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

Låter väldans vettig! =D

2010-05-29 @ 18:54:10
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0