Ett stort misstag

Gjorde ett vääldigt dumt misstag i helgen. Det kom att kosta mig min hälsa. Varför har jag ingen kontroll när jag är påverkad? Hmm, dum fråga. Men ändå.

I helgen hade min SA grupp en liten get-together med taco mys, "lite" dricka, wii och singstar. Sjukt trevligt. MEN, jag visste hela tiden att min syster hade apont i halsen. Jag menar "Aj-jag-har-så-ont-så-jag-typ-dööör" ONT! Jag undvek att sitta brevid henne och att använda samma mikrofon. Eftersom jag kommit igång med träningen och fortfarande är så grymt taggad på att köra stenhårt  . .

MEN

Vem tror ni råkar ta fel Bacardi?

Resultat: Jag har precis avbokat step,afro och core som jag skulle gått på ikväll. Jag är hemma från praktiken och har så sjukt jävla ont i halsen.

Det suger ska ni veta. Det enda positivt är att jag har tid till att börja läsa alla de 10 böcker vi ska ha examination på som jag inte ens har öppnat än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0