Dreams are coming true . . .

Idag är det prick 2 veckor kvar tills jag ska till MALMÖ. Ni vet vad det betyder va? Konsultation BABY! Helst av allt hade jag velat hunnit gått ner typ 10 (Läs: 30!!!) kg innan jag skulle dit. Men eftersom jag varit sjuk i en evighet så har jag inte lyckats med det. Men nu börjar viruset försvinna, idag var jag på gymmet och tränade väldigt lätt i 30 min, för att värma upp lite.

Nästa vecka lägger vi i högsta växeln. Är taggad på allt helt plötsligt. Det händer så grymt roliga saker just nu. Augusti = Grekland. September = Bröstförstoring. 2011 (vet inte när i nästa år vi åker) = 6 månaders studier i US and fuckin' A!!!!

Kan det bli bättre just nu? Don't think so. Alla mina drömmar slår in på väldigt kort tid. Jag älskar verkligen livet.


Kommentarer
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

Åå glad jag är för DIN skull! låter som toppen planer dära =))

2010-05-14 @ 11:36:55
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Burdi nam nam

Åh är så sjukt glad för din skull! Livet leker!

2010-05-18 @ 21:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0