Brun och fin

Eftersom Daniel har förbjudit mig att väcka honom imorse och tjata på att vi ska hitta på någonting idag så har jag fått klara mig själv idag. Åkte först till centrum och träffade syster. Blev lite Donken också, vilket det alltid blir med henne.

Dock går tiden så sakta idag så jag kilade iväg till gymmet, men inte för att träna eftersom jag e sjuk. Däremot har vi fått en månads gratis vardagslyx vilket betyder sola hur mycket man vill och så har dom en underbart skön massagesäng. Brukar vanligtvis inte sola solarium, men en månad kan väl ändå inte vara så farligt? Nu hinner jag bli brun till juni, då värmen förhoppningsvis kommer, så jag kan förbli brun tills vi kommer till Grekland!

ÅH, gissa om jag längtar?! Tittar ut och ser bara äckligt regn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0