Operationen är bokad!

Hallå. Händer det här på riktigt eller? Ska JAG operera mig? Jag trodde det var ännu en dröm som inte skulle slå in. Men den kommer slå in. Drömmen slår in den 15 september!!! SHIT SHIT SHIT!

Ska dit på konsultation den 28 maj. Det blir många resor till malmö! Men hur kul är inte det, då blir det ju ännu mer som ett äventyr med en resa på köpet! HÄRLIGT HÄRLIGT, FARLIGT FARLIGT?

Det som gör mig mindre glad är att jag har förbannat ont i halsen IGEN. Tränade i måndags i hopp om att förkylningen var borta, men jag anar att jag fortfarande var dålig och det resulterade i att jag har feber och DÖÖÖont i halsen idag. Vill ju träna nu. Är så jävla taggad på att komma i form, speciellt inför konsultationen. Får äta rånyttigt istället så jag healar snabbare!

Nu längtar jag efter två underbara saker. Grekland den 26 aug-2 sep. och OPERATION den 15 september. Blir till att sola topless i Grekland. Vill undvika att få bikinirutor som kan störa resultatet.

I'M SO EXCITED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0