NEEEEJ

Jag har fan inte tid att vara sjuk. Känner halsontet komma smygandes. Jag som har sett fram emot step-passet ikväll. Men tror fan inte jag vågar mig på det. Är man sjuk så är man sjuk. En dag kommer kroppen säga ifrån rejält!

Har proppat i mig allt möjligt. "mirakel-dropparna" jag fick av Daniels mamma, ipren, apelsinjuice, vitlök, vatten med pressad citron i. Nu hoppas jag förkylningen inte blommar ut mer än såhär. Har varken tid eller ork att vara sjuk. Tror det kommer från träningen igår. Var på en timmes Bodypump, och har man ett virus i kroppen och man tränar så bryter det banne mig ut. FAN FAN FAN!

Anyhow, ligger i soffan med laptopen på magen (något ska den vara bra för) och gosar med min lilla älskade Nemo. Jag och syster saknade honom så mycket så vi hämtade honom från hans dagmatte och tog hem honom till mig och gosade. Plutten!

Oavsett om jag är sjuk nu, och om det blir värre, så har jag ändå kvar alla positiva tankar om det här året. Det kommer hända mycket BRA SKIT! ex:

Jag ska gå ner 10 kilo

Jag och min älskade Daniel ska på en romantisk (?) resa till Grekland. All inclusive, bil och en underbar BAR!

I november (tror jag det blir) ska jag fixa mina efterlängtade silkonbröst. SAAAY WHAAAT? You heard me!

Jag har börjat jobba lite extra och får ut som en normal lön nu med studielån. Det blir mycket roligare när man har stålar!


Sen vet jag en jävligt underbar sak till, men det dröjer mååånga månader till tills jag berättar det!
Ska ta och avboka mitt step pass nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååå va avis jag blir vill också fixa tuttisar! MEN sparkonto och jag går inte ihop haha! Fast jag ligger plus på kontot så det går i af framåt (A) MEN stort grattis till dig i af =D

2010-02-18 @ 23:45:41
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0