Matberoende

Fettisdagen. Har jag ätit någon semla? Noope! It sucks to be me! Men har man bestämt sig så har man bestämt sig. Det är fanimej dags nu.

Blir så irriterad på folk. Hörde några tjejer prata om en av deras vän på tåget idag. Dom pratade om hur tjock hon var och att "det är väl bara sluta att äta". Tjejerna kliver sedan av i Årstaberg, och det första dom gör är att tända en varsin cigg.

Vet inte människor att ett matberoende är värre att bli av med än ett rökberoende. Cigg kan man helt utesluta ur sitt liv, men mat måste man alltid äta. En rökare nöjer sig inte med att trappa ner, tar dom en cigg så leder det till flera. Det är samma sak med kakor. Tar man en kaka så försvinner hela kakpaketet. Det vet jag, för jag är där!

Normalt är jag liten i kroppen, men när jag var 6 år började jag ta kortisontabletter som gjorde att jag gick upp jätte mycket i vikt. Så började även ett slags matberoende som har följt mig hela livet. Det går inte en enda dag utan att man kämpar emot det. Men nu har jag bestämt mig. Jag ska bli det bästa jag kan bli.

Med det sagt ska ni få en helt ny och otroligt sexig Caroline till sommaren. Var så säker!!!

Kommentarer
Postat av: Latex

Jag håller på dig!! jag ska oxå fixa en mer bikinivänlig kropp till sommaren!

2010-02-19 @ 17:15:26
URL: http://fialottaplingplong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0