Hade kunnat snooza lite till . .

Blev inget jobb idag. Rätt frustrerande att man tvingar sig själv upp ur sängen och måste vara färdig att åka 07.00, så blir det ingenting. Och andra sidan får jag mycket gjort under tiden jag väntar. Hann diska bort berget vi byggt upp under helgen, bäddat sängen, städat badrummet, dammsugit vardagsrummet och bara plockat ordning lite.

Rätt skönt ändå att det inte blev just idag. Måste förbi Swedbank (jävla idioter, idag ska jag prata med deras chef, är så jävla förbannad) och så måste jag leta upp 8 (!!) stycken böcker till skolan. Aldrig i livet att jag köper alla åtta. Om det är obligatoriskt med så mycket böcker under bara EN månad, då ska dom fan höja studiebidraget också! Får hoppas biblioteket har några.

Ikväll blir det till att komma igång med träningen igen. Vi hade ju armani en vecka, då vart det inget gym utan låånga promenader istället. Veckan efter Armani var på tok för stressig, plus att jag hade noll lust! Men nu är jag "back on track". Får hoppas det blir lite jobb i veckan också. I need money!!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0