BOKAT!!!

Nu är biljetterna till Malmö bokade! Det här händer verkligen. Jag bokade den absolut bästa platsen på tåget. Ett bord precis vid toaletten, åker framlänges och sitter vid fönstret. Det var seriöst bästa platsen på tåget!!! Dock går det 05.20 så det blir en tidig morgon. Men WTF, vill man bli fin får man lida pin.

Nu ska vi bara boka besök med banken också. Men investeringar i hus som ökar värdet säger dom aldrig nej till, speciellt när vi inte har lån på så mycket.
I värsta fall har kliniken samarbete med vissa banker som stödjer en sån här operation. Men det absolut bästa och billigaste är att baka in summan i vårt bolån.

Det här blir verkligen av! Känner paniken komma smygandes . . AAAAH

Borde fan lägga mig nu. Ska jag hålla på såhär ända fram till september? Det är ju liksom ett par månader kvar. Men just nu längtar jag till 28:e maj!!!!!!

MALMÖ HERE I COME!

Kommentarer
Postat av: Latex

Det är hur coolt som helst! Jag är så avundsjuk på dig, men n så länge får mina booobies duga åt herrn här hemma och åt mig:P



Jag vill ha våååååååår!

2010-03-01 @ 10:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0