miss. Lyckad

Vill ni veta en hemlighet? Jag skrev ju en lista över aktiviteter jag skulle göra. Mitt träningsschema för veckan. Det har INTE gått bra!

I måndags mådde jag dåligt efter helgens bravader. Jag testade pilates men gick ut efter en kvart. Man skulle allvarligt bara sitta och andas i en timme.
Igår skulle jag på Afro, men eftersom jag hade skavsår dels på båda hälarna och dels mellan skinkorna (gå inte morgonpromenad i string) så kunde jag inte röra mig!

Idag skulle jag vara duktig och köra ett hårt och svettigt bodypump pass men halvvägs dit får jag sms om att passet är inställt. En annan hemlighet är att jag HATAR att gymma. Jag måste ha någon som säger åt mig vad jag ska göra. Att vara kreativ och självdisciplinerad har aldrig funkat för mig. Blev iaf 40 min styrka.

Så . . En misslyckad vecka helt enkelt. Men jag ser det såhär . .

Veckan är inte slut än =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0