Har ni fest eller?

Corona baby! Vet ni vad det betyder? Det betyder heeelg. Förstår inte hur jag INTE har gillat öl en gång i tiden. Men det är väl som sushi, första gångerna smakar det skit, sen kan man inte leva utan det.

Hade corona varit en man hade jag lugnt gift mig med honom.

Ikväll kommer min underbara vän Linda hit, och hennes bihang. Är fortfarande lite sur på Elias som fick min Linda att lämna stockholm och mig, alla fina stunder i sticket. Och andra sidan, hur kan jag vara sur på någon som gör henne så lycklig? Tänker tillbaka på kvällen då vi träffade våra män . . OFTA! Det är fina minnen.

Var på bio idag också med mamma och Danne. "The bounty hunter". Den var inte dålig, men fan inte bra heller. Vad jag rekommenderar? Ta pengarna och köp Corona istället. Det räcker till två sexpack.

Mmmh, sexpack . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0