Truck meet

Okej. Jag suger! Jag trodde att jag kunde tvinga mig själv att skriva oftare. Men jag orkar helt enkelt inte. Jag är det där stora L:et som följs av diverse bokstäver.

Idag är det lördag och vad har jag gjort? Jo, skrivit på min examination som ska in den 21:a. Och jag är urless nu. Det känns som jag har suttit med böckerna i ansiktet flera veckor nu. Men snart är det över. Då kommer en mer slapp period, det har dom lovat! Så jag antar att det är värt det.

Snart ska jag och Daniel rulla till kungens kurva för att gå på Truck-meet. Fråga mig inte vad jag ska dit och göra. Var bara . . tysta! Antar att jag hoppas på en stor öl på en mysig pub efteråt. Det var länge sen sist. Vet inte om dom andra kommer följa med, men jag får iallafall sitta och prata skit med Daniel då. Det älskar jag. Han är som den där sexiga bästa vännen man delar allt med. ALLT! ;)

Nu när jag fixat mer minne till min laptop ska jag försöka lägga in kort på vår nya lägenhet, som kanske inte är så ny längre. Jag älskar det här stället, allt är precis som jag vill ha det. Ett tips om ni funderar på att köpa: titta inte på hur lägenheten ser ut idag. Skit i om det är jätte fula tapeter och pissgula golv. Köp en billigare lägenhet med bra planlösning, och lägg istället de där extra slantarna på att renovera :)

Nu ska jag hänga tvätt. Sen ska vi åka och titta på lastbilar. Underhållningsvärde = 0. Öl = 10. Så jag antar att det är värt det.

Scheena!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0