Jag ångrar att jag . .

Tittade på Tyra Bank's show idag. Det handlade om mobbing eller saker människor gjort som sårat människor fast man kanske inte tänker på det. Började tänka på allt jag gjort som jag ångrar . .

Jag ångrar att jag har pratat skit om folk jag egentligen avundas.
Jag ångrar att jag kallade min mamma för en äcklig kärring för länge sen. Hur kunde jag?
Jag ångrar att jag valde en kille framför min dåvarande bästa vän, en kille hon dessutom var intresserad av.
Jag ångrar att jag inte tog bättre hand om min lilla taggen under hans sista tid.
Jag ångrar att jag inte kämpade för den bästa vän jag någonsin haft.
Jag ångrar att jag snodde ett helt cigg-paket av en gammal kollega.
Jag ångrar att jag sa att programmet Daniel ville se på var inställt så jag skulle få se på mitt.
Jag ångrar att jag inte visat hur mycket vissa människor betyder för mig.
Jag ångrar att jag åt en stor chokladkaka nyss . . .

Eller nej. Chokladkakan tar jag tillbaka. Annars så ÅNGRAR jag mig. Innerligt. Vissa saker är försent för att försöka lösa. Men det jag kan göra bra igen kommer jag kämpa för.
Vill inte vara den människan som pratar skit om mina VÄNNER. Vet inte hur jag tänkt tidigare. Vi tjejer fungerar så . . Önskar jag var kille ibland.

Är så sjukt trött att jag inte ens orkar koka pasta till middag, så Daniel får köpa hem pannkakor till mig. MMMMH!

Hörs!

Se hela bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0