HUNGRIG!!

Yes, I am. Rensade just kylskåpet eftersom jag visste att några saker var gamla. Men WTF, allt var nästan mögligt. I vanliga fall brukar jag och Daniel åka och köpa någon färdigmat när sånt händer. Men ikväll är han borta och jag ORKAR inte gå ner till konsum. Så här sitter jag . . HUNGRIG!

Jag är äntligen klar med min examination. Oavsett om det blir omtenta så får jag iallafall vila i tre veckor då vi får besked. YEEY! I reallt need it!

Har planerat att ta kort på lägenheten men jag är för lat. Kanske blir bättre nu när jag inte har tentan att tänka på. Kanske ska städa lite först . . LITE bara.

Var med syster i Centrum idag, och det slutar alltid med att jag kommer hem med kläder. Alltid blir det linnen också. Varför köper jag inte byxor som  jag faktiskt behöver? Förstår mig inte på mig själv ibland.
Ska dega framför tv:n nu. Finns lite glass, får mätta mig på det tills Daniel kommer hem. Tar väl ett tag ifrån Avesta I guess.

Chingeling!


Kommentarer
Postat av: Emelie & Lukas

söötaste Carro när har du tid för en liten träff med oss? =D

2009-09-17 @ 21:01:13
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0