Flickan som lekte med elden

Blir bio ikväll. Flickan som lekte med elden. Tyckte att män som hatar kvinnor var grym, så den här lär ju vara helt okej. Eller kanske tillome GRYM!
Hade egentligen velat gå på någon pub och dricka massor av öl, vara allmänt dryg och sjuna på nattbussen hem. Var så länge sen (om man inte räknar med förra helgen), men jag har insett hur kul det faktiskt är. Jag gillar öl :)


Jag har börjat tänka väldigt mycket på det som var förut. Gamla vänner, olika äventyr mm. Igår kollade jag igenom min Lindas blogg sen 2007, och jag började nästan gråta. Fasiken vad jag saknar henne. Vill att hon ska komma tillbaka till Stockholm, jag behöver henne i mitt liv. Hon är en underbar människa som alltid sätter sina vänner framför sig själv. Hon var min tvillingsjäl.


Varför måste saker förändras? Varför måste man mista dom man älskar? Linda, om du läser det här. JAG ÄLSKAR DIG! Inte på det där "Hey-I'm-a-lesbian" creepy kinda' way. Men du är Linda. Kan man göra annat än att älska dig?

Är glad att jag har min Daniel iallafall. Nu ska vi glida mot Heron.

Over and out!



Kommentarer
Postat av: Emelie & Lukas

Jaa det låter super mys ju :D jätte nyfiken på liam också! Om inget så kan du ju sno med dig både liam + hans mamma om hon ockås har tiden hihi gud så kul det ska bli =) var alldeles för längesen!

2009-09-18 @ 21:48:34
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Latex

Gumman då! saknar dig som fan oxå! finns ingen som du, eller snarare som oss;) vi var verkligen PARTYPINGLORA!

2009-09-22 @ 09:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0