We all have the sex.



Orkaaa . . Tycker att sex är så jävla överreklamerat! We all have the sex. Kan vi inte nöja oss med det? Men i varje jävla blogg, alla tjejtidningar mm. så är det bara en massa tjat om SEX . . sex i MASSOR!

Vem skriver liksom i sin blogg "hoppas jag hittar någon att knulla i helgen", eller "i helgen har jag haft sex" eller varför inte "ställ snuskiga frågor till mig, jag svarar på allt"? WHY? Vad har andra med DITT sexliv att göra. Ingen bryr sig. 

Det är nog dom som har sex väldigt sällan och inte kan få några pojkvänner utan blir endast utnyttjade för sex som måste ha något att prata om.

INGEN bryr sig OM ditt "sexliv", eller det lilla du har. Träffa någon istället . .

Sen kan jag också känna för dem som säger "Hon har haft sex med 22 killar, hon måste vara grym". Nr1, hade du varit grym hade du haft någon som ville vara med dig hela tiden. Nr.2 Hur grisigt är egentligen inte de där engångsliggen? Ingenting man utvecklas genom. Det bästa sexet har man efter ett långt förhållande då man lär sig tillfredställa varandra till max.

Carro har sagt sitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0