Tröt + t = trött!

Yes, jag vet vart du bor . . ute i bushen och eldar pellets. I ett hus i skogens bryn, liten "tra-la" tittar ut.

Whatever.

I DID IT! Idag handlade vi mat för 400 kr, för en hel fucking vecka. Och det är BRA mat också. Våra vecko handlingar brukar gå på minst 900 kr. Idag blir det god tomatsoppa med vitlöksbröd. Mmmh!

Min sexiga master KOCK (Haa . . Haa?) står och kirrar biffen. "Men, det blir ju tomatsoppa . . " Tänker ni såklart nu. Till er kan jag meddela att det bara är ett ordspråk.

Trött? Absolut!

SLUT.



Kommentarer
Postat av: fittemang

jag kommer up till stockholm igen första helgen i november:) ska fira mamma men någon ledig stun ska jag väll ha^^

2009-10-19 @ 19:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0