Riktig jävla hantverkare . .

Fy! Känner mig som en riktig hantverkare. Sjukt bakis, prillan som börjar rinna, en burk öl brevis mig och nyäten på en FEEET pizza medans jag väntar på att färgen i garderoben ska torka. Jag måste verkligen träna på att bli mer kvinnlig.

Igår var Linda här på besök. Linda är . . världens finaste och roligaste människa. Men henne tappar jag alltid kontrollen vilket är helt underbart när vardagarna präglas av städning, betala räkningar, handla, planera, renovera. Jag är så TRÖTT på att vara vuxen. Jag avundas alla fjortisar i vårt härliga land. Jag vill tillbaka till tiden då jag precis träffat Daniel. Allt var så himla PERFEKT.

Ibland får jag ångest, för att gårdagen är historia. Allt förändras. Man vill tillbaka men det är som att springa på ett springband, man kommer aldrig fram. Man får panik. För allt blir nytt. Allt det man hade när man var så lycklig är BORTA. Jag har svårt att träffa nya tjejkompisar nu när Linda är borta, för jag är trött på tjejer över huvudtaget. Skitsnack, backstabbing, "oj jag har en fläck där . ." "let's go to whiteroom" . . FUCK IT!

Jag skulle vara så glad om jag för en dag fick vara tillbaka i det förflutna. En karatefylla, nyår, linda och jag, massa härliga grabbar, och en jävla massa ÖL. Heeelt omdömeslös . .

Är trött på det vuxna livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0