Känsliga läsare . .

Känsliga läsare ombedes att inte vara aktiva läsare av min blogg. Min blogg handlar inte om DIG, även om du kanske gärna skulle vilja att jag fortfarande bryr mig om vilka val DU gör i livet. I don't care.

Så tjejer med vita, feta och håriga rövar, samt vänninor till denna röv som såklart ska backa upp kompisen som självklart är ombett av röven, NI behöver inte läsa min blogg. För inget är om DIG längre, jag mår bättre än någonsin, och jag är glad att jag insett att vi är helt olika.

Summa sumarum: Vita håriga rövar + missfärgat rött hår = inte välkomna!

Toodels :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men oj! Mitt inlägg var inte riktat till dig men du verkade ta jävligt illa upp. Jag läser inte ens din blogg men det var ju väldigt trevligt vilken respons jag fick av dig. Detta inlägg och dina kommentarer i min blogg fick MIG att inse att vi har glidit längre ifrån varandra än vad jag trodde var möjligt. Det faktum att du kände dig tvungen att kommentera min blogg med ett argt inlägg samt skriva ett helt inlägg om min vita feta håriga röv betyder ju bara att du inte har glömt mig. Det kan man ju se även några inlägg neråt. Och det där med att min bästa vän stog upp för mig, det gjorde hon helt av egen vilja, jag har inte bett henne göra ett piss.

Summa sumarum: Jag läser inte din blogg men du kanske ska sluta läsa min om du tar illa vid dig av det jag skriver och tror att det handlar om dig? Carro = inte välkommen i min blogg. :)

2009-10-19 @ 09:11:38
URL: http://januarijenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0