Fleedaag

Snart är det dags för BodyCombat. Har inte testat det förut så det är väl läge att göra det. Har tvingat med mig Daniel också. Lovely =)

Idag hjälpte jag mamma på gymmet, det var första gången för henne. Snacka om att hon älskade crosstrainern! Är så stolt över henne, hon har gått ner 25 kilo sen vi flyttade från Vega, hon är verkligen jätte fin!

Har just betalat alla räkningar. Eftersom det är tatueringsmåndag för min del så är det bara till att lägga undan 4500. Haj dooo! MEN det är bara 5 dagar kvar!!

Märkte just att vi bor mycket billigare nu när vi har en bostadsrätt än när vi hade våran hyres i Valla. Hyran i Valla låg på 5500 kr, och det var exklusive el.
Här i Ribby har vi en hyra på 3100, och räntor/avbetalningar på drygt 2500/mån. Och här ingår elen. Jag tycker allt är mycket bättre med en bostadsrätt. Hade vi väntat fyra månader med att köpa så hade vi aldrig fått lån, eftersom jag pluggar. Så jag är rätt så glad att vi kom på vad vi ville i god tid!

Nu ska jag släppa allt som har med räkningar och städning att göra och istället börja med maten. Mamma, jag saknar dig?

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0