A closet for the closet . .

Dananana gissa vad miss.C gjorde igår? Yes, jag köpte den där efterlängtade garderoben till . . garderoben? Vi har som en "walk in closet" men för att den ska upplevas som större vill jag ställa in en stor garderob längst in att hänga in kläderna i. Blir rätt cleant!

Idag bär det av till Daniels föräldrar. Dom har köpt en tomt på svatsölandet så vi ska ta en tripp dit och kolla på . . tomten. Där kommer dom få det bra.

Igår var vi barnvakter åt min lilla Liam. Jag och Daniel träffade Snoken, snokens chef, och Emanuel(?) i Vasaparken med allas små barn, men när det började regna gick vi in där dom hade ett stort lekrum med en massa leksaker. Riktigt lyckat! Liam ville inte ens gå där ifrån. MIN ÄLSKADE LILLA BIBBIS!

Nu ska jag ringa Daniel, som ligger i sovrummet och sover. Haha, om det beror på lathet? Nej, men det är vår grej att jag ringer från vardagsrummet och säger: -Fem minuter! och han mumlar något ohörligt.

Take it easy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0