Ny dag . .

Ny vecka . . ny tung litteratur att läsa. Hur ska man ens ha tid med ett studentliv? Jag är helt slut i skallen. Jag trodde verkligen inte det var så här hårt. Förra måndagen började en ny kurs, tills idag ska vi ha skrivit en uppgift ur det otroligt svåra boken "Svensk utbildningshistoria" samt ha läst 144 sidor i den. Pest, pest, PEST!

Längtar till första terminen är slut. Dem sa att klarar man den så klarar man ALLT! Den var den svåraste av alla 7 terminer. I'm on my way!

För övrigt är jag stressad över hemmet som ser ut som ett jävla renoveringsprojekt. Maskiner och socklar i hela lägenheten, inte alls kul! LÄNGTAR så innerligt tills helvetet är över.

Nu tänker jag göra något jag tycker är KUL iallafall . . dra till gymmet! Där kan man släppa all ångest inför litteraturen, all ångest inför hemmet och hur mycket pengar som kommer gå åt i och med min operation den 1 december. SKÖNT!

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0