En rubrik!

Hej, efter typ 1000 års uppehåll. Kände att jag inte hade något vettigt att skriva, då mitt liv bara har kretsat runt en jävla tenta i ganska lång tid nu. Men nu är den äntligen klar och imorgon ska jag lämna in den! finally!

By the way så fick jag C på den allra första tentan jag gjort på universitetet, och det var en väldigt stor och omfattande sådan. Var en tjej som fick B, några fick C, många blev underkända . . Känner mig duktig. Egentligen bryr jag mig inte om betyg, dem kommer ändå aldrig visa sig sen. Man söker arbete på högskolepoängen. Men det är ju kul att vara duktig iallafall :)

Nu sitter jag som vanligt och tittar runt på massa olika katter. Vi har bestämt oss nu för att skaffa en ny familjemedlem. Blev så himla tomt när Wallander och Pamela flyttade ut på balkongen. Daniel har ju tjatat ett tag nu. Tänkte faktiskt köpa en i julklapp till honom. När han kommer hem från sina föräldrar på julafton kommer vår lilla Moshu, Texas, Sixten, Pebbles (Jag röstade ju självklart för moshu, som "ödlan" i Mulan) sitta där med en stor röd rosett runt halsen. Men vi får se vad som händer. Har mejlat en kille angående en annons på en 6 månaders kille, han kunde tyvärr inte ha kvar honom då han hade träffat en kvinna någon månad efter han skaffat honom, och hon var uber-allergisk! Han verkade verkligen bry sig om sin katt, man märkte hur ont det gjorde att behöva sälja sin katt. Jag hoppas han svarar . . är så himla ivrig!!

Nu ska jag se "the stranger inside" vilket är den bästa film som någonsin gjorts! Ni som inte sett den, SE DEN!

Fuck you, good bye!

Klicka för att se nästa bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0