Intervjuer till höger och vänster

Det börjar bli vardagsmat med anställningsintervjuer nu alltså! Imorgon är det yttligare ett företag som vill träffa mig. Eller dom har redan sagt att dom vill ha mig . . Tror jag faktiskt är intresserad av det!
Back to Telia style, men minus butiken. Det är ett företag som bokar ut tekniker till olika ställen och tar fram kostnadsförslag. Skönt att kunna finnas som en röst bara, nu gransakar alla kunder mig från topp till tå.

Jag, Daniel och mamma var precis på middag hemma hos min mormor. Hon gör väääärldens godaste mat, och alla vi tre rullade från mormor (Nemo också). Ska ta och hoppa in i duschen nu, sen blir det lite OC.




Kommentarer
Postat av: Lindäääää

Härligt att det e folk som vill ha dig gumman, känn dig uppskattad:) Men skulle inte du börja plugga till hösten?



Miss U BABE!

2009-03-20 @ 20:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0