Väntan är så dryg!

Det är inte första gången jag sitter här och undrar om jag ska jobba idag eller inte. Klart jag helst vill jobba, jag har ju ändå en hyra att betala. Tyvärr säger min magkänsla att jag inte kommer få något samtal idag, men man kan ju hoppas att jag har fel!

I flera dagar nu har jag nästan konstant gått runt med ett illamående. Speciellt på morgon och kvällar. Dessutom får jag inte heller i mig någon mat, matlusten är helt som bortblåst. Jag har också värsta krampen i magen hela tiden (för att jag inte äter?), det liksom knyter sig i magen.
NEJ, jag är inte gravid! Det är något helt annat. Influensan har jag redan haft, och jag har inte feber heller. Känner mig dock som en levande zombie, trött hela tiden!!
Vad har hänt?!!

Anyhow, på lördag ska jag (förhoppningsvis) träffa mitt gamla företag och spela biljard. Ska bli hur kul som helst, för jag har saknat dom som en tok. Är ju van vid att träffa dom varje dag, det har jag gjort i nästan tre år. Men när vi tog studenten började två utav dom plugga i Nice i ett halvår, och vi andra har jobbat så mycket att vi helt enkelt inte hunnit träffas. Men nu ska det banne mig bli ändring på det!
En liten reunion för USaBle :)

Ska fortsätta vänta nu . . och vänta . . och vänta . .

DOM RINGDE!!!
Dalarö here I come!


Kommentarer
Postat av: Malin

USaBle for ever ;)

Klart vi ska träffas på lördag!! Ska bli sjukt kul :D Krya på dig tjejen så ses vi!

2009-01-15 @ 18:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0