Tusen nålar . . fast värre!

Jag börjar allvarligt talat tro att allt jag gjort i mitt liv varit fel, så nu är Gud här för att straffa mig. Den här gången är det illamående, HUVUDVÄRK som in i bänken (tänk att mitt huvud är en disktrasa som någon vrider ur) och sen lite feber på det. Igår började helvetet redan vid klockan ett, och jag slutade 16.30. Förstår ni vilken pina det var att läsa "vilda bebin" för barnen när bokstäverna bara fladdrade runt? Eller att hoppa hopprep sista kvarten . . FY!

Idag hade jag behövt vara alert, av två anledningar. Idag klockan elva ska jag och Daniel till banken och ha ett möte angående bostadsköp. Vill ju så gärna visa min bättre sida! Sen på kvällen har jag bjudit över mina ex-kollegor (Josefin är ifs fortfarande min kollega, yeey!) för att dricka en drink, laga mat och sen gå vidare till biljard-haket!
Jag står fortfarande i valet och kvalet hur jag ska göra, men hur kul är det för dom att umgås med mig som just nu är värsta vraket? När inte ens eeze eller smärtstillande fungerar så borde ju något vara fel. I veckan borde dom ringa angående provsvaren!!

Well, det är ett tag kvar till 11, kan nog lägga mig och vila en halvtimme till.

Nighty night!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0