Min mamma . .

Ett samtal mellan mig och mamma:

- aaa, och så skulle dom ut och äta på ett jätte fint ställe . .
- Jaha, vart då någonstans?
-Kom bam beng hette det *självsäker*

Jag tänker . .

- Menar du kopanjang?
- Jaa, så kanske det hette!


Haha, min mamma har inte alltid alla hästar hemma, men hon är ändå kvinnan i mitt liv. Mamma och jag har ett hemligt projekt på gång. Absolut ingn annan än hon och jag vet om det. I mars får ni veta det också . . För er som känner henne kommer det bli en chock!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo vi har kontakt men han åkte (äntligen) in på en sluten psykisk anstalt så där sitter han nu. Å jag är liite smått rädd för sånna annordningar men ska väl ta mig iväg dit så fort nån utav mina farbröder ska dit å träffa honom. Var i september förra året han åkte in så var ju ett tag sen sist nu.



Åå vi måste ses snart =D hoppas du har kvar ditt nummer som ajg har så lovar jag å peppra m. sms när lill*n ska födas! <33

2009-01-11 @ 15:52:59
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0