Maginfluensa

Nej, det är verkligen inte att leka med. Jag blir så irriterad på skolor som hyr in oss vikarier trots att det är 90% garanterat att vi också kommer smittas. Det som gör mig mest förbannad är att en utav "fröknarna", som också varit smittad, kommer tillbaka två dagar senare och säger att hon inte "har råd att vara sjuk". Istället ska hon komma tillbaka och smitta alla oss andra. Riktigt egoistiskt tänkande.

Igår när Daniel kom hem från jobbet ringde han på porttelefonen (det gör han aldrig annars), och inte nog med det, han ringde också på dörren (som var öppen!!)
När jag kom och öppnade hade han hela famnen full med rosor och choklad till mig. Gissa om det gör en helt sjukt lycklig. Jag är verkligen ingen romantiker, och jag har aldrig förstått mig på det där med "Nej, du får lägga på". Jag är den som skulle svarat "Okej!" och slängt på luren. Men rosor och choklad kan man ju inte bli sur över. Jag tyckte det var riktigt fint av honom. Jag känner mig så himla lycklig med Daniel, för han är verkligen min bästa vän. Många relationer har ofta en tendens att dö ut efter att tag, men vi ser hela tiden till att hitta på saker tillsammans så man inte tröttnar. I love him!

Nu börjar illamåendet komma tillbaka igen, så jag ska lägga mig i bäddsoffan och kolla igenom alla desperate boxar (igen!)
Hoppas ni klarar er undan influensan, den turen hade tyvärr inte jag.

En bild på Daniel, när vi fortfarande bara var "kollegor"

Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch krya på dig gummsan! Har också fått influensan fast inte maginfluensan utan förkyldnings varianten eller va man ska kalla den =P

2009-01-09 @ 14:01:20
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Anonym

NAAAAAAWWWWW Jag vill oxå få rooooosssssoooorrrr!!!



Fan ni var inte bara kolegor när den bilden togs, det var jue Elias som tog den bilden när han var här andra gången;)



ps jag kommer hem på fredag över helgen:)



2009-01-12 @ 19:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0