Hur klarar folk av att vara singlar?

Jag älskar att hela tiden ha någon kring mig, någon som jag får kärlek av varje dag och någon som håller om mig när jag fryser om nätterna. Ikväll ska Daniel iväg på Djurgårdsmatch med sin polare Kim, och jag ska . . vara hemma . . alldeles ensam.

Känns riktigt tomt utan min Daniel här. Har iallafall turen att Nemo är här och äter BRAGO kex med mig. Jag hatar ju att svulla i min ensamhet. Haha!

Kanske borde jag ta mig till att städa lägenheten och sen lägga mig i sängen och läsa en bok? Låter som en bra idé, även om den är krävande ;)

Kram

Vårt underbara kök!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fint ni har det Carro! När får man komma och hälsa på? :)

2009-01-12 @ 22:03:29
Postat av: Anonym

Ni är alltid välkomna!!

2009-01-14 @ 17:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0