Just love . .

Hej igen efter ett himla uppbehåll!

Min tid har varit knapp på sista tiden, och dagarna är i princip fullbokade. Just nu jobbar jag i Huddinge, på världens bästa ställe. När jag har jobbat anars har jag alltid räknat ner tiden för jag vill hem, men här kan dom fråga mig om jag vill jobba en timme till när jag egentligen ska sluta, och jag gör det gärna! Jag trivs så jävla bra!

Jag och Daniel har ntligen fått vårt efterlängtade lånelöfte, så nu letar vi bostad för fullt. Har redan varit på ett x antal visningar, och imorgon är det ännu en till. Den vi ska kolla på imorgon är ett renoveringsprojekt, men har all potential att bli jätte fräsch. Det är en 3:a på 81 kvm som går för 550.000 eller hbj. De andra vi kollat på i samma område ligger på 695.00, men då är dom redan renoverade. Vi tycker däremot att det är smartare att köpa en och göra om helt, precis som man vill ha det. Det finns ju alltid någonting man vill göra om ändå.

Strax ska jag kila ner till tvättstugan och hämta ALL tvätt. Eftersom jag missade tiden förra veckan så hade vi ett berg med kläder nu. Himla tur att båda tvättstugorna var lediga så jag hade fyra tvättmaskiner att leka med. Annars hade jag fått stå där hela dagen.

Ikväll ska vi hem till Emilie och Jimmie i nynäs och hyra film. Ska bli jätte mys att få träffa min lilla bebis igen. I miss him!

Dagens tanke går till Emilie/LillEmilie/Eke - kärt barn har många namn - som fick en liten son igår förmiddag. Helt underbart söt! Är så himla lycklig för hennes skull, hon är en sån underbar människa!

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0