Inte längre pappas flicka

Jag är så jävla sur på dig pappa! Pappa? Det känns helt främmande för mig att säga det nu. Du förtjänar inte den titeln längre. Du är ett svin, en människa som jag hela mitt liv har hatat. Du är någon jag inte längre känner och inte längre tycker om.

Hur kan man som förälder välja bort sina barn? Hur kan man helt plötsligt bete sig som att vi aldrig existerat? Du vet väl att Leyla alltid sagt till oss att du känns som hennes riktiga pappa, för att du funnit i hennes liv sen hon var liten? Men bara för att mamma och du är skilda så finns inte Leyla för dig längre. Du FÅR inte umgås med någon eller något som har med mamma att göra längre!

Jag har hållt inne mina känslor så himla länge nu, men jag orkar inte längre!! Jag är ledsen, helt jävla förstörd. Jag har alltid varit pappas flicka och sett upp till allt du gör. Men nu när du beter dig som en skit vill jag inte längre ha med dig att göra. Hur kan en pappa håna sin dotter när hon är ledsen? Hur kan han efter nitton år ångra att han har barn? HON har tagit vår pappa ifrån oss, hon är precis som farfars Ella. Äckliga äckliga människa!!!

FÖRSVINN, ut ur mitt liv. Mamma fyller det behov av förälder jag behöver, hon är min ängel. Du är historia, någon jag inte längre känner och inte heller vill känna. Jag har slutat hoppas . .



RIP - sweet sweet memories!

Kommentarer
Postat av: Emelie, världens lyckligaste mamma!

Så söt gumman! måste ses sen<3

2009-02-09 @ 22:08:22
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Emelie, världens lyckligaste mamma!

TACK för kortet sötnos! Blev superglad =D så sööt!



Ja ska skriva förlossningberättelse sen mne det var helt underbart! Hade värkar till och från hela dagen men trodde bara att de var vanligt ryggont haha :P men sen vid halv 11 hade jag 8 min mellan dem å så kom de regelbundet så då sa jag till mamma. Vid halv 1 så var det 3 minuter mellan värkarna och de höll i sig i någon minut



Vid 1 åkte vi till SÖS och vid 2 la jag mig och bada sen vid 3 sluta jag bada å så runt halv 4 var jag tvungen att ta till lustgas. Sedan vid halv 7 så fick jag ryggmärgsbedövning och hade i det fram tills klockan 10 då de tyckte att de var dags att krysta istället å då får man ju inte påfyllning längre eftersom att de kan försämra arbetet. Sen tog krystarbetet en halvtimma och det var det som gjorde grymt ont allting innan var behaglig smärta så att säga då bedövningarna hjälpte så himla bra! =) men när de var slut på bedövningar var saker å ting inte lika lätta längre =P men ut kom han ju och all smärta försvann direkt!!

2009-02-11 @ 21:25:29
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0