Drömvillor och sjukdom

Jag är så himla barnslig. Istället för att kolla på lägenheter jag och Daniel faktiskt KAN köpa så hamnar jag ändå på 4 milles klassen. Sen när Daniel frågar om jag har hittat någonting till oss nickar jag ivrigt. Synd bara att vi inte har råd med dom där drömvillorna . . eller . . är det verkligen det? Hittade jätte många hus över fyra millar där jag ALDRIG skulle vilja bo. Dom är ju inte fina!!

Anyhow, var tvungen att sjukanmäla mig idag. Har varit sjuk ända sen i fredags (fastän jag jobbade till fem då). Har haft nästan 40 c feber, hostar från lungorna och varit jätte yr. Blir dock galen på att bara gå hemma, jag finner ingen ro, vill bara hitta på saker. Så bli inte förvånade om jag är på jobbet imorgon iallafall.
Trivs som en gud på det stället jag är nu. Har en månads vikariat ute i Huddinge, men jag är sååå förälskad i barnen och mina kollegor. Har jag kanske sagt det tidigare?

Ska hoppa i sängen nu och knapra alla slags piller jag kan hitta. Måste bli FRISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0