Var GLAD för andra!

Ibland förstår jag mig inte på folk. Jag tror vi alla känner igen oss i detta. När det går bra för våra vänner, så blir vi svartsjuka och försöker bräcka våra vänner. Är inte vänner dom som ska känna riktig lycka när vår vän mår bra?

När någonting bra händer en person jag älskar eller tycker om, då blir jag själv väldigt glad för den personens skull. Varför ska jag få ont i magen och känna att mitt liv är värdelöst för det? TRIST!

"På lördag ska vi sova heeela dagen, jag är så jävla trött!!"

Gissa vem som var ill-vaken klockan 06.30? ;)

Idag blir det pulkaåkning med min älskade gudson Liam, och ikväll ska vi på Toves julkonsert i Hässelby kyrka. Ska bli MYS!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0