Drömmer mig bort till kreta.

Idag känns det mycket bättre, förutom att jag är extremt trött! Är van vid att gå i skolan ungefär 3 dagar i veckan och sen sitta hemma med läxor. Men nu när vi är ute på praktik, man blir heeelt SLUT! Gäsp gäsp.

Fick ett sms av Linda idag där hon påminde mig om att idag är det exakt 2 år sedan vi kysste våra män för första gången. Hirchenkeller, 01.00(?), @ the dancefloor. Glömmer aldrig den kvällen. Den var helt amazing. Dels var jag ute och festade med min bästa vän, dels träffade jag världens finaste människa som jag vill spendera mitt liv med. Underbara tider.

Nu har jag och Daniel bestämt hotell och resmål. Det kan inte bli mer än perfekt. Grekland - kreta - makrigialos. I slutet av januari  får vi båda en hel del pengar så då kan vi casha vår resa. Det var rätt dyrt. Eller var det det? 13.300 för en lagom stor lägenhet på 6:e våningen med utsikt över hav och pool. Det är väl ändå helt okej pris? Sen ska vi ta all inclusive som kostar 2000 per skalle. Summa sumarum 17.300:-.
Tror det kommer bli mer än underbart! Hyra bil, steka på stranden som ligger 100 m från hotellet, shopping, middag vid havet. Aaah, måste jag verkligen vänta till slutet av augusti? Vill åka nu!!

Sunwing Resort Makrigialos
Utsikten från balkongen.


Kommentarer
Postat av: Latex

Fan vad coolt det är, vi båda ha lyckats så bra med våra män!



Åh vi ska oxå åka till kreta i sommar, men vi kommer casha våran resa sen, ta en rest resa eller nått i den stilen:P jag räkna ut att jag kommer få ut 24 tusen i januari!



Miss u!

2009-12-14 @ 21:05:31
URL: http://fialottaplingplong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0