Stackars fluga . .

Jag kom och tänka på en sak imorse när jag vaknade. En sak som innan var bara strunt, men som idag vart självklart för mig.
 
När jag satt på planet på vägen hem från Gran Canaria så var det en fluga som flög omkring mig hela tiden. Trots att jag flera gånger höll på att slå ihjäl den så vägrade den fatta, jävla korkskalle!
Jag blev verkligen riktigt frustrerad över att den inte kunde förstå att den svävade i livsfara när den var nära mig.

Men så imorse tänkte jag det att, stackars fluga! Där bodde den i Gran Canaria, men hade utav misstag hamnat på ett plan till kalla, regniga Sverige.
Kan det bli värre än så?

Stackars jävla fluga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0