Jag älskar mitt jobb!

Fast än har jag egentligen inte provat på det. Men jag tror det här kommer bli helt amazing!

Jobbar som sagt var för ärarförmedlarna, vilket är ett bemanningsföretag som hyr ut personal till skolor och förskolor. Idag var jag där och skrev kontrakt, och bara tio minuter efter jag gått därifrån ringde Sarah mig och sa att jag hade fått mitt första uppdrag.

Nästa onsdag börjar jag arbeta som fritidsledare på Hagaskolan. Visserligen bara i en vecka, men det är det som jag tycker är så underbart med det här jobbet. Jag kommer få prova på en hel del olika arbeten, under olika tidsperioder. Det bästa av allt är de normala arbetstiderna, 08-16 alla vardagar, goodbye kvällstider på Maxi. Äntligen har jag ett normalt liv igen!

Vem vet, kanske får jag andra uppdrag innan nästa onsdag. Man kan ju hoppas.

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0