Back to life . .

Igår morse när jag vaknade sken solen in genom fönstret, och jag gick ut på balkongen för att ha utsikt över en underbart stor härlig pool, och tre meter bakom låg havet. Precis som en tavla . .
Imorse när jag vaknade och drog upp persiennerna var himlen alldeles svart och regnet rann längst fönstret. Uttrycket "Man vet inte vad man har förns man förlorar det" har aldrig varit mer passande.

Jag hade iallafall en underbar semester. Bilder kommer så fort jag orkar lägga upp dem . .

Nu väntar jag bara på att "anna" ska ringa mig och boka tid för kontraktskrivning, sen hoppas jag dom slänger in mig på ett jobb fort som fan. Jag saknar att arbeta!!

Nej, back to work . . tvätten ropar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0