Vill stanna i sängen förevigt!

Vilket "mys-pys-stanna-i-sängen" -väder jag vaknar upp till idag. Himlen är helt grå och det ser ut att ha regnat hela natten. Det är sånt här väder man vill ha en dag då man faktiskt får snooza hur länge man vill, för at sen gå upp och slänga på en rulle med en påse ostbågar till!

Men icke . .

Men imorgon efter jobbet blir det iallafall en tripp till småland med fantastic 4 . . eller 5?
Jag, Emilie, Jimmie, Danne och Liam drar dit och softar hela helgen. Spelar ingen roll om det blir piss-väder. Det är bara så underbart att komma iväg.

På måndag ger jag mig in på en ny livsstil. Berättar mera då. Och om jag orkar ikväll lägger jag ut bilder på min nya lägenhet. Den är helt underbar!

Hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0