Mobilen var försvunnen!

Goders morgon!

Jag hatar när jag vaknar och inte får syn på min mobil det första jag gör. Och eftersom jag inte får syn på den går jag såklart upp och letar överallt. Men ingenting!
Därför går jag och lägger mig igen och försöker sova. Men det går inte för jag tänker hela tiden på vad som kan ha hänt min stackars mobil och vart den befinner sig. Därför går jag upp och loggar in på msn för att se om någon som kan hjälpa mig är vaken. Och yes, räddaren i nöden ringer min mobil och jag hör ringsignalen inifrån sovrummet (som jag redan vänt upp och ned på). Och där . . under kudden ligger min skatt! Morgonen var räddad.

Kanske kommer det här bli en väldigt bra dag iallafall. Daniel ringer mig och berättar att firman tycker han jobbar på så bra så dom ska fixa firmalur och nummer till honom. Dessutom får han löneökning med 20:- /h. Perfekt för oss!

Nu ska jag koka gröt till frukost.

hörs,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0