Jag älskar hösten!

Varför tycker ingen om hösten för? Jag har ett x antal bloggar jag brukar läsa, och i varenda en står det om hur deprimerande och trist hösten är. Men vad är det som är så deprimerande?

Jag undviker helst värmen här i Sverige. För mycket värme under en lång period får mig bara att bli äckligt svettig och illamående. Dock uppskattas värmen när jag åker utomlands.
Men hösten är sådär perfekt kylig. Man får ta på sig halsduk och mössa, gå mysiga höstpromenader på djurgården, komma in i värmen och dricka varm choklad. Jag älskar också jogging turerna på hösten, det blir så friskt att andas.
Jag skulle definitivt benämna mig som en höstmänniska,

Nu ska jag dricka upp kaffet, sen bär det av till Dalarö där jag jobbar den här veckan.
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0