He loves me . . He loves me not . .

He loves ME!
Och det är det som får mig att vakna med ett leende varje morgon. Min sambo Daniel är min skatt som jag grävt upp. Förut trodde jag att jag aldrig skulle hitta "den rätta". Jag har alltid varit sån som tröttnar efter bara någonmånad, och därför har det varit hur mycket bråk som helst. Men under vårt förhållande har jag aldrig tvivlat på Daniel. Jag älskar honom.
På nyår har vi ett år att fira. Tänk vad tiden rusar iväg!

Jag lovade bilder igår. Men eftersom jag lät Daniel få ha sin Mac i vår nya lägenhet så sitter jag som ett frågetecken och fattar verkligen ingenting! Så jag får nog ta och gå en kurs . . eller läsa manualen. Det här är ju riktigt skamligt!

Nu ska jag göra iordning en kopp kaffe . . till! Sen ska jag göra mig iordning för sista arbetsdagen på Dalarö. Får se vart jag hamnar nästa vecka. Förhoppningsvis närmare mitt boende.
Efter jobbet bär det av till småland. Och gud vad jag saknar min lilla bibbis. Jag får aldrig nog av honom. Det tror jag är rätt så uppskattat av Emilie och Jimmie. Haha.

Vi hörs på måndag igen.
Cheers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0