En glass om dagen . .

Är absolut inte bra för magen. Men vem kan motstå pepparkakssandwichen? Int jag iaf. I just loove it! Passar perfekt till höstvädret.

Jag måste bara dela med mig av min lycka. Jätte många skolor/förskolor ringer mitt jobb efter jag varit vikari hos dom och ger mig jätte bra kritik och bokar upp mig igen. På Dalarö har lärarna privat sparat mitt nummer i deras mobil för att kunna nå mig. Jag gör ett bra jobb helt enkelt, och jag trivs verkligen med det jag gör.
Tror det är riktigt nyttigt för mig också att vara ute ungefär 75% av dagarna. Det snålas ju inte med frik luft och motion.
Imorgon är det Dalarö som gäller igen :)

Nej, nu ska jag hoppa ner och mysa med min älskling i sängen.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0