Bra början på veckan . .

Hade en tid bokad på synsam idag för att jag skulle skaffa nya linser. Men eftersom jag är förkyld kan jag inte ha linserna i utan måste gå runt med mina "vackra" glasögon.

Till en början ville hon inte göra synundersökningen utan linserna i, men kom sedan fram till att jag kunde komma tillbaka senare och göra den biten. Vad hon upptäckte under undersökningen var att jag hade "någonting", vilket hon benämnde som svarta prickar innanför hornhinnan, som borde kollas upp på en gång. Kan detta vara förklaringen till smärtan jag hade i ögat förra veckan? Min syn har också försämrats sen jag var hos dom sist.

Så idag tog jag ledigt från jobbet för att åka till akuten. Väntar på att pappa ska hämta mig eftersom jag inte har någon bil idag.

Bra start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0