. . och andas uuut!

Började nog redan första andetaget i måndags, sen dess har det varit en himla massa stress! 06.00 börjar mina dagar, och dom slutar inte förren jag kommer hem vid 17. Men sånt är arbetslivet, det är bara bita ihop.

Ikväll är det första gången jag faktiskt har lite energi över när jag kommer hem. Men jag tänker spara den till imorgon och unna mig ett par timmar framför tv:n. Det är både jag och Daniel så himla värda.

Nej, nu ska jag ta och ringa fröken GBG innan min syster kommer med lilla bibbis. På lördag ska jag vara barnvakt åt min lilla kärlek. Vi är bjudna på middag hos daniels föräldrar, och jag som hatar sånt kom på den grymma idén att ta med Liam så jag har något roligt att göra och så dom inte pratar allt för mycket med mig. Smart va?

Sing along!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0