Morfintabletter - min bästa vän!

Ännu en veckas ledighet. Men den här ledigheten är faktiskt ofrivillig! Arbetar hellre hela dagar och kommer hem halvt slut för att sen åka till gymmet, istället för att hoppa runt på kryckor och äta morfintabletter. (Morfintabletterna har varit min räddning då jag haft sömnproblem en längre tid)

I lördags åkte vi till min brors minneslund. Eller jag hann inte ens ner till själva minneslunden innan jag halkar ut mot vägkanten och vrider hela foten. Smärtan var så enorm att vi åkte in till sös på en gång. När dom tog av min sko var foten blå och alldeles svullen. Men lycklig nog visade röntgen inga skelettskador, så jag fick åka hem med mina dåvarande bästa vänner, smärtstillande tabletter!

Så såg min Halloween helg ut. Hoppas er var mycket bättre!
Återkommer imorgon. Dniel har precis gjort världens godaste fruktsallad med grädde. Låter som den ropar på mig.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0