Jenny, sex och svärföräldrar

Just nu känns det mycket bättre med ögat. Dropparna gör verkligen susen! Så när Jenny messade mig imorse och frågade om vi inte kunde ses iallafall tyckte jag att det var en bra idé.

Var riktigt kul att träffa henne igen, och även fast vi inte träffats på över ett år så kändes allt precis som förut. Tror det är för hon är så jordnära och lätt att umgås med. Har verkligen saknat henne i mitt liv. Vi satt och kollade på sex and the city, blev en hel del avsnitt. Efter några timmar tog vi ett break, åt tacos, och fortsatte sen med den beroendeframkallande boxen. I just loove it!

Nu på kvällen kom Daniels föräldrar förbi, det var faktiskt trevligt. Men hur trevliga dom än är så har jag aldrig riktigt gillat det där med svärföräldrar. Det är väl ändå inte dom jag dejtar? Tur att dom är så pass gulliga så det inte blir allt för jobbig situation.

Nu ska jag ta en promenad med Nemo som ska sova här inatt, sen ska jag mysa ner mig i soffan med min sambo och kolla på fler avsnitt av Sex and the city. Tror jag börjar bli beroende . . ILLA!

Sköt om er där ute!
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0