Förkylningstiden är här!

Snyyt, nässpray, halstabletter, tonvis med vitaminer och en himla massa alvedon. Om och om igen . . som en jävla missbrukare. Men jag är ju beroende, jag skulle inte kunna leva utan min nässpray! Usch vad jag hatar förkylningar. Det värsta är nog den skyhöga febern som man får på köpet. Perfect!

Stannade hemma från jobbet idag, gårdagen var nog jobbig. Hade inte orkat en enda minut till. Slängde mig i sängen när jag kom hem och sov elva timmar till . . som om inte de elva timmarna dagen innan hade räckt.
Som tur är har jag världens bästa mamma som kom hit med thai-mat och hjälpte mig städa lite i lägenheten. Berget med disk hade av någon konstig anledning börjat växa igen.

Nu sitter jag och väntar på Daniel, när han kommer hem från jobbet ska vi åka och handla. Måste verkligen få komma ut, alla som känner mig vet hur taskigt tålamod jag har.

Nej, nu måste jag snyta mig igen. Ni som är friska borde verkligen vara glada.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0